Juuh viimein mun Catty Noir tuli <3
Tässä vähän kuvia ihanasta kisu nukesta :)
Paketin takakansi. Sama teksti on parilla eri kielellä. oikeella on suomalainen tekstiTelineen kanssa MENI todella kauan tajuta miten päin nukke oikeesti laitetaan siihen :D. Haaroista se sitten laitettiin ei kyll käynyt ekana mielessä XD. Huom!!! En tiiä oliko/ kuuluko nuken mekon toi alahelma oli aika takussa mut sai ns sormen päillä vedettyä selväksi.




Ei kommentteja:
Lähetä kommentti